Szkolenie specjalistyczne

Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi w oparciu o metodę FUKO

Aspekty prawne i psychologiczne

"Udzielanie informacji zwrotnej w pracy to nie tylko proces oceny, lecz także kluczowy element wzmacniający rozwój zawodowy. To most, który łączy obecne osiągnięcia z potencjałem przyszłego sukcesu."
dr Karolina Czapska-Małecka

Zdobądź interdyscyplinarną wiedzę prawną i psychologiczną w sztuce przekazywania feedbacku

Zoom / Stacjonarnie
Elastyczna forma
Szyte na miarę
Indywidualne podejście
Jedyne na rynku
Kompleksowe podejście

Jesteś zainteresowany/a tematem szkolenia, ale masz wątpliwości? Zapraszam do kontaktu - każde szkolenie jest szyte na miarę.

Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi w oparciu o metodę FUKO

Prawidłowe udzielanie informacji zwrotnej to jedna z najważniejszych umiejętności menadżerskich. Dzięki konstruktywnie wyrażonemu feedbackowi pracownik ma szansę poznać swoje mocne strony oraz zrozumieć, które obszary wymagają dodatkowej uwagi i pracy.

Wartość informacji zwrotnej

Prawidłowo udzielona informacja zwrotna, w oparciu o sprawdzone metody i z intencją pozytywnego wpływu na bieżącą sytuację jest wielkim darem dla pracownika, nawet jeżeli jej wydźwięk początkowo odebrany jest jako trudny.

Systematyczne udzielanie informacji zwrotnej pomaga w budowaniu relacji między współpracownikami i pracodawcą oraz pozwala na uniknięcie nieporozumień i niejasności. Tym samym przyczynia się do wzmacniania zaangażowania i efektywności pracowników.

Dlaczego feedback to prawdziwa sztuka?

Wymaga interdyscyplinarnej wiedzy

Niezbędna jest znajomość technik udzielania informacji zwrotnej, ryzyka prawnego oraz wiedza psychologiczna z zakresu wzmacniania motywacji wewnętrznej.

Aspekty prawne i psychologiczne

Konieczna jest znajomość granic prawnych w wyrażaniu krytyki oraz umiejętność motywowania pracowników w sposób konstruktywny.

Jedyne szkolenie na rynku

Szkolenie „Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi w oparciu o metodę FUKO: aspekty prawne i psychologiczne" jako jedyne na rynku, dostarcza kompletnej wiedzy z zakresu prawa i psychologii w sztuce przekazywania feedbacku.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za udzielanie informacji zwrotnej:

Pracodawców i osób zarządzających

Kierowników działów i menadżerów

HR Business Partnerów

Pracowników działów HR i personalnych

oraz wszystkich pracowników, którzy w swojej praktyce zawodowej odpowiedzialni są za udzielanie informacji zwrotnej.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

1

Interdyscyplinarną, kompleksową wiedzę

przekazaną przez prawnika i psychologa specjalizującego się w sprawach pracowniczych

2

Certyfikat uczestnictwa

3

Bogate materiały szkoleniowe

4

Możliwość konsultacji z Trenerem

po zakończeniu szkolenia

Co zyskujesz?

✨ Zdobędziesz wiedzę, jak prawidłowo udzielać informacji zwrotnej

🎯 Dowiesz się, na czym polega technika FUKO

💪 Zdobędziesz wiedzę niezbędną do motywowania pracowników

⚖️ Masz pewność, że działasz zgodnie z prawem

Poznasz granicę między niezgodną z prawem krytyką a konstruktywnym wskazywaniem

Jak będziemy pracować?

Wykład i omówienie przepisów oraz orzecznictwa to nie wszystko! Celem szkolenia jest przede wszystkim zdobycie praktycznych umiejętności niezbędnych do prawidłowego udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o atrakcyjne metody pracy, bazujące na modelu nauki przez doświadczenie.

Jasne i przejrzyste omówienie przepisów

Kodeks pracy i orzecznictwo przedstawione w sposób praktyczny

Odgrywanie scenek i ćwiczeń zespołowych

Praktyczne zastosowanie techniki FUKO w realnych sytuacjach

Quizy

Sprawdzenie zdobytej wiedzy w praktyczny sposób

Dyskusje

Wymiana doświadczeń i wspólne rozwiązywanie wyzwań

Praktyczne umiejętności

Skupiamy się na praktycznych umiejętnościach niezbędnych do prawidłowego udzielania informacji zwrotnej w codziennej pracy menadżerskiej.

Program kursu

Kompleksowy program składający się z 4 modułów łączących aspekty komunikacyjne, prawne i psychologiczne skutecznego udzielania informacji zwrotnej metodą FUKO.

1

Prawidłowa komunikacja w pracy

Podstawy efektywnej komunikacji w środowisku zawodowym

Zasady prawidłowej komunikacji w środowisku pracy
Co to jest informacja zwrotna? Jakie są zasady udzielania informacji zwrotnej?
Kiedy należy udzielić informacji zwrotnej?
2

Technika udzielania informacji zwrotnej: FUKO

Szczegółowe poznanie metody FUKO

Na czym polega technika FUKO?
Dlaczego należy mówić w oparciu o fakty a wykluczać oceny, i w jaki sposób to zrobić?
Ustosunkowanie się, jako ważny element wzmacniający wiarygodność. Gdzie przebiega granica mówienia o naszym stosunku do danej sytuacji?
Jak mówić o konsekwencjach, by nie przypominały groźby?
Korzyści – czyli co dobrego może wydarzyć się w przyszłości?
Wyrażenie oczekiwań kluczem do dialogu
3

Prawne aspekty udzielania informacji zwrotnej

Granice prawne i zabezpieczenia organizacyjne

Informacja zwrotna a krytyka pracownika. Cienka linia między krytyką a działaniami negatywnymi
Krytyka pracownika a zarzut mobbingu i dyskryminacji – kiedy krytyka pracownika przybiera znamiona zachowań negatywnych? Jakich sformułowań należy się wystrzegać?
Prawne aspekty doceniania i motywowania pracowników
4

Psychologiczne aspekty udzielania informacji zwrotnej

Motywacja i budowanie zaangażowania pracowników

Jak wyrazić informację zwrotną, by wzmocnić zaangażowanie pracownika?
Psychologiczne aspekty docenienia i motywacji wewnętrznej
Jak pracownik może usłyszeć informację zwrotną?
Język potrzeb kluczem do zrozumienia pracownika

Gotowy/a na opanowanie sztuki feedbacku?

Metoda FUKO to skuteczne narzędzie do budowania konstruktywnych relacji pracowniczych i motywowania zespołu poprzez profesjonalną informację zwrotną.

4 moduły
Prawo + psychologia
Metoda FUKO
Praktyczne ćwiczenia
4.9/5 ocena klientów
500+ przeszkolonych osób
10+ lat doświadczenia

Gotowy na zmianę w Twojej firmie?

Dołącz do grona zadowolonych klientów i odkryj siłę profesjonalnych szkoleń

Natychmiastowe rezultaty
Certyfikowane szkolenia
Wsparcie po szkoleniu

Powiązane szkolenia

Sprawdź inne szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Komunikacja bez przemocy NVC

Warsztat empatycznej komunikacji według metody Marshalla Rosenberga - żyrafa vs szakal.

Komunikacja i rozwiązywanie sporów

Skuteczne techniki komunikacji i metody rozwiązywania konfliktów w środowisku pracy.

NVC dla HR i menedżerów

Komunikacja bez przemocy w kontekście zarządzania zespołem i budowania relacji pracowniczych.