Referencje i Opinie
Z dumą prezentujemy pozytywne opinie naszych klientów na temat szkoleń z komunikacji empatycznej, przeciwdziałania mobbingowi i prawa pracy.
Nasze Referencje

NVC dla E.ON Polska
2025E.ON Polska IT Support
Referencje po szkoleniu z komunikacji bez przemocy (NVC) prowadzonym przez Karolinę Czapską-Małecką dla E.ON Polska IT Support

Szkolenie antymobbingowe dla Fundacji Avalon
2025Fundacja Avalon
Referencje po szkoleniu antymobbingowym dla pracowników Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym. W szkoleniu o przeciwdziałaniu mobbingowi i dyskryminacji wzięło udział 86 pracowników

Non-Violent Communication
2023Wolters Kluwer
Referencje po szkoleniu z Empatycznej komunikacji "Non-Violent Communication" dla Wolters Kluwer

Porozumienie bez przemocy
2023SmartLab
Referencje po szkoleniu z podstaw komunikacji empatycznej "Non-Violent Communication (Porozumienie bez przemocy)" dla SmartLab "Poczuj Chemię Do Nauki"

NVC dla Polskiej Akademii Nauk
2022Polska Akademia Nauk
Referencje po szkoleniu "Non-Violent Communication (Porozumienie bez przemocy)" dla Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk

Przeciwdziałanie mobbingowi
2023Urząd Miasta Zielonka
Referencje po szkoleniu "Przeciwdziałanie mobbingowi - szkolenie dla kierownictwa Urzędu Miasta Zielonka"

Warsztat prawa pracy
2022Krajowa Izba Gospodarcza
Referencje po szkoleniu "Wokół wartości Prawa Pracy - warsztat prawa pracy dla nieprawników" przeprowadzonego dla Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej

Przeciwdziałanie mobbingowi w HR
2023Shopdent
Referencje po szkoleniu "Przeciwdziałanie mobbingowi" przeprowadzonego dla przedstawicieli działu HR oraz członków komisji antymobbingowej firmy Shopdent

Ewaluacja kursu UOUW
2022UOUW
Raport z ewaluacji kursu UOUW "Prawne i psychologiczne aspekty komunikacji i rozwiązywania sporów w pracy"
"ProLaboria powstała z myślą o pracodawcach i pracownikach, którzy chcą tworzyć przyjazne, zrównoważone miejsca pracy, uwzględniając aspekty prawne i psychologiczne. Każde szkolenie to inwestycja w lepszą komunikację i zdrowsze relacje w pracy."— Dr Karolina Czapska-Małecka