Employee Relations
Kurs dla HR i Manager贸w
Profesjonalny kurs dla przedstawicieli dzia艂贸w HR, manager贸w i os贸b zarz膮dzaj膮cych zespo艂ami. Naucz si臋 budowa膰 relacje oparte na zrozumieniu, zaufaniu i empatii.
Zarz膮dzanie z Empati膮
Poznaj r贸偶nice mi臋dzy zarz膮dzaniem empatycznym a "folwarcznym"
Bezpiecze艅stwo Psychologiczne
Tw贸rz organizacje zdrowe psychologicznie dla swoich pracownik贸w
Przeciwdzia艂anie Negatywnym Zjawiskom
Rozpoznawaj i przeciwdzia艂aj mobbingowi oraz dyskryminacji
Forma Realizacji: Zdalna na Platformie ZOOM
Kurs realizowany w wygodnej formie online, umo偶liwiaj膮cej aktywne uczestnictwo bez wzgl臋du na lokalizacj臋 uczestnik贸w
Czym s膮 Employee Relations?
Employee Relations to dzia艂ania podejmowane przez firmy i pracodawc贸w, zmierzaj膮ce do budowania relacji z pracownikami opartych na zrozumieniu, zaufaniu i empatii. Jest to szeroki obszar, w kt贸rym spotykaj膮 si臋 zar贸wno zagadnienia z zakresu prawa pracy, jak i kwestie psychologiczne, komunikacyjne i etyczne.
Znaczenie w Dzisiejszych Czasach
W dzisiejszych, dynamicznych czasach zagadnienie Employee Relations nabiera coraz wi臋kszego znaczenia dla budowania przyjaznych kultur organizacyjnych, a tym samym bezpiecze艅stwa psychologicznego pracownik贸w. Organizacje, kt贸re inwestuj膮 w Employee Relations, osi膮gaj膮 lepsze wyniki biznesowe i maj膮 bardziej zaanga偶owanych pracownik贸w.
Teoria Organizacji Zdrowej Psychologicznie
Metodologia Kursu
Metod膮, kt贸ra jest pomocna w budowaniu prawid艂owych relacji mi臋dzy pracownikiem a pracodawc膮, jest teoria organizacji zdrowej psychologicznie. Na podstawie jej kryteri贸w mo偶na ustali膰, kt贸re obszary w organizacji wymagaj膮 szczeg贸lnej uwagi i poprawy.
Praktyczne Umiej臋tno艣ci
W trakcie kursu S艂uchacze zdob臋d膮 potrzebn膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci, by nauczy膰 si臋 budowa膰 prawid艂ow膮 komunikacj臋, zarz膮dza膰 z empati膮 zespo艂ami, udziela膰 prawid艂owej informacji zwrotnej oraz rozpoznawa膰 i przeciwdzia艂a膰 zjawiskom negatywnym.
Dla Kogo Jest Ten Kurs?
Kurs skierowany jest do przedstawicieli dzia艂贸w HR, manager贸w i wszystkich os贸b zarz膮dzaj膮cych zespo艂ami, kt贸re chc膮 rozwija膰 swoje kompetencje w zakresie budowania zdrowych relacji w miejscu pracy oraz skutecznego przeciwdzia艂ania negatywnym zjawiskom takim jak mobbing i dyskryminacja.
Program Kursu Employee Relations
Kompleksowy program obejmuj膮cy 8 kluczowych modu艂贸w, kt贸re wyposa偶膮 Ci臋 w niezb臋dn膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci do budowania zdrowych relacji w miejscu pracy
Bezpiecze艅stwo Psychologiczne Pracownik贸w
Kryteria organizacji zdrowej psychologicznie
Zagadnienia omawiane w module:
- Definicja i znaczenie bezpiecze艅stwa psychologicznego
- Kryteria organizacji zdrowej psychologicznie
- Metody oceny klimatu organizacyjnego
- Budowanie kultury zaufania i otwarto艣ci
Zarz膮dzanie z Empati膮
Zarz膮dzanie z empati膮 a zarz膮dzanie 'folwarczne'
Zagadnienia omawiane w module:
- Czym jest empatia w kontek艣cie biznesowym
- R贸偶nice mi臋dzy zarz膮dzaniem empatycznym a autorytarnym
- Praktyczne techniki empatycznego przyw贸dztwa
- Budowanie relacji opartych na zrozumieniu
Prawid艂owa Komunikacja z Pracownikami
Rola informacji zwrotnej i prawne aspekty feedback'u
Zagadnienia omawiane w module:
- Zasady skutecznej komunikacji w miejscu pracy
- Pozytywny i negatywny feedback - techniki
- Prawne aspekty udzielania informacji zwrotnej
- Informacja zwrotna a krytyka - analiza orzecznictwa
Dobrostan Psychiczny Pracownika
Wypalenie zawodowe i zarz膮dzanie stresem
Zagadnienia omawiane w module:
- Rozpoznawanie objaw贸w wypalenia zawodowego
- Czynniki ryzyka stresu w miejscu pracy
- Strategie prewencji wypalenia
- Wspieranie pracownik贸w w trudnych sytuacjach
Mobbing w 艢rodowisku Pracy
Konflikt a mobbing - najwa偶niejsze znamiona
Zagadnienia omawiane w module:
- Definicja mobbingu wed艂ug kodeksu pracy
- R贸偶nice mi臋dzy konfliktem a mobbingiem
- Najwa偶niejsze znamiona mobbingu
- Analiza orzecznictwa S膮du Najwy偶szego
Dyskryminacja w Zatrudnieniu
Dyskryminacja a r贸偶norodno艣膰 - typy dyskryminacji
Zagadnienia omawiane w module:
- Rodzaje dyskryminacji w miejscu pracy
- R贸偶norodno艣膰 jako warto艣膰 organizacyjna
- Prawne podstawy ochrony przed dyskryminacj膮
- Praktyczne przypadki i ich rozwi膮zania
Molestowanie i Molestowanie Seksualne
Formy dyskryminacji - identyfikacja i przeciwdzia艂anie
Zagadnienia omawiane w module:
- Definicje prawne molestowania
- Rozpoznawanie molestowania seksualnego
- Procedury zg艂aszania i reagowania
- Wsparcie dla ofiar molestowania
Przeciwdzia艂anie Negatywnym Zjawiskom
Wdro偶enie polityk wewn臋trznych
Zagadnienia omawiane w module:
- Konstrukcja polityki antymobbingowej
- Elementy polityki antydyskryminacyjnej
- Procedury zg艂aszania narusze艅
- Monitoring i ewaluacja skuteczno艣ci polityk
Metodyka Szkolenia
Szkolenie 艂膮czy teori臋 z praktyk膮, wykorzystuj膮c analiz臋 przypadk贸w, orzecznictwo s膮dowe oraz interaktywne 膰wiczenia. Ka偶dy modu艂 zawiera konkretne narz臋dzia i procedury, kt贸re mo偶na bezpo艣rednio wdro偶y膰 w organizacji.
Korzy艣ci z Uczestnictwa w Kursie
Inwestycja w Employee Relations to inwestycja w przysz艂o艣膰 Twojej organizacji i dobrostan Twoich pracownik贸w
Rozwijasz Kompetencje Psychologiczne
Zdob臋dziesz wiedz臋 o psychologii organizacji i mechanizmach wp艂ywaj膮cych na dobrostan pracownik贸w
Budujesz Lepsze Relacje
Nauczysz si臋 technik empatycznego zarz膮dzania i budowania zaufania w zespole
Zapobiegasz Problemom Prawnym
Poznasz przepisy prawa pracy i orzecznictwo dotycz膮ce mobbingu i dyskryminacji
Implementujesz Skuteczne Polityki
Otrzymasz praktyczne narz臋dzia do tworzenia i wdra偶ania polityk HR w organizacji
Zwi臋kszasz Efektywno艣膰 Zespo艂u
Zdrowe relacje przek艂adaj膮 si臋 na lepsz膮 wsp贸艂prac臋 i wyniki biznesowe
Stajesz si臋 Lepszym Liderem
Rozwijasz umiej臋tno艣ci przyw贸dcze oparte na empatii i profesjonalizmie
Co Otrzymasz Po Uko艅czeniu Kursu?
Dla Organizacji
- Lepszy klimat organizacyjny
- Zmniejszenie ryzyka spor贸w prawnych
- Wi臋ksze zaanga偶owanie pracownik贸w
- Poprawa wizerunku pracodawcy
Dla Uczestnik贸w
- Rozw贸j kompetencji zawodowych
- Praktyczne narz臋dzia do pracy
- Certyfikat uko艅czenia kursu
- Materia艂y szkoleniowe do wykorzystania